dítětem, k čemuž je třeba vytvořit vhodné podmínky prostředí vybíráme bezpečné a vhodné prostředí k práci a činnostem s dítětem dostatečný čas na dítě nespěchat, dát mu prostor k sebevyjádření citovou pohodu a bezpečí dítě potřebuje cítit jistotu, že to, co soukromé mateřské školy Homolka děláme, děláme pro něj a s ním a že nás ta společná činnost baví, teprve pak bude dítě spokojené, bude ho to bavit a bude aktivně vyhledávat a vyžadovat činnosti pro společnou práci s rodičem. V případě potřeby je žádoucí poskytnout mu pomoc či radu, neodmítat a neodbývat ho. Dávat dítěti příležitosti a možnosti výběru dítě potřebuje podněty a nabídku, aby se mohlo samostatně rozhodovat, vyjadřovat a cítit, že má možnost volby a svobodného rozhodnutí. Příležitosti nabízí poznání a poznáním se dítě učí. Druhou rovinu zastupují činnosti v běžném životě, při kterých je vhodné využívat přirozeně vzniklých situací, rituálů, které vedou k uvědomění mateřským soukromým školám Homolky si řádu světa, lepšímu zapamatování prožitkem. Dítě svět poznává a spousta věcí i prožitků je pro něj něčím novým a obohacujícím. Chaloupka e považuje rozvoj řečových dovedností dítěte za stěžejní roli v tomto období, kdy se upevňují rysy sociálního Homolka chování dítěte ve vztahu k lidem a prostředí, kterým je obklopeno. Kniha má ve vztahu k dítěti funkci rozvoje dětské psychiky, socializace Vypich dítěte a jeho kulturních aktivit. Tato etapa prvního seznamování dítěte s knihou bývá označována jako předčtenářské období, tedy
období předcházející období čtenářskému. Tato období dělí do dvou etap nečtenářské setkání s uměleckou slovesností je zážitkové, a čtenářské, které navazuje a opírá se o ně. Paměť Paměť je psychická funkce, která člověka udržuje při životě, Homolce soukromých mateřských školách protože na základě zkušenosti se učí, mění své chování a přizpůsobuje se. Jestliže je paměť důležitá v životě člověka, měl by se její rozvoj podporovat již v předškolním období dítěte. Z hlediska vývojové psychologie je paměť u dětí v tomto věku krátkodobá. Také Říčan dělí paměť na krátkodobou a dlouhodobou. V krátkodobé paměti si člověk uchová jen mžitkové vjemy v podobě jednoduchých Bílá Hora prvků slov, čísel. Dlouhodobá paměť umožňuje dlouhodobé zapamatování informací a jejich následné vybavení v případě potřeby. Třesohlavá, Černá Kňourková c uvádějí, že u dětí předškolního věku je paměť dominující, protože myslet pro dítě znamená soukromé mateřské školy Homolka hlavně vzpomínat. Na dítěti v tomto období zanechávají vliv citové vzpomínky a zážitky, které zůstanou uloženy až do dospělosti. kojenecké plavání Prahou 5 Homolkou

Dětská skupina - Hrajeme si
Jabloňka
Foxíkova školka Břevnov
BASIS Prague Preschool
SmartKids Hůrka
Sloník
Maxíkova školka a jesle Stodůlky
SmartKids Luka
SmartKids Stodůlky
U Hrošíka
MAM Prostor Stodůlky
Javor školka
MAM Prostor Malvazinky
Dráčkova jazyková mateřská škola Beachclub Strahov
Miniškolka Katka
Magic Rainbow
Dětská skupina Korálky
Školka Na houpacím koni
Želvička
Dětská skupina Little Heroes Smíchov