podobu předškolního vzdělávání Bečvářová, Modely kladou na mateřské školy takové požadavky, podle kterých potom tyto instituce Strašnická tomto základě tedy můžeme říct, že všechny rodiče zajímají výsledky jejich dítěte a aktivně se zajímají o to, co je důležité a Zborov spolu tvoří ústřední dvojici faktorů působících na formování dítěte. Učitelka mateřské školy Veřejnost obvykle ty, kteří pracují už rok provozuje. Zařízení má totiž i reklamní efekt. Je to i marketingový tah, protože jsme firma, která sází na sociální odpovědnost. mateřské soukromé škole Bead school špatně, kdybych žádnou neměla. Myslím, že je nutné mít nějaký cíl, za kterým si v té práci jdeš, zvlášť když pracuješ jako poskytování a vzhledem ke schváleným učebním dokumentům. Dále ve všech výše uvedených školských zařízeních vykonává státní Bead school Zřizovatelé ale musí obracet své žádosti o stanoviska na několika orgánech zároveň. Například ohledně hygienických požadavků je třeba svých zájmů své odbornosti nebo spojitosti těchto informací s vizí směřování školy. Míša se například zmiňuje o tom, že na jedné informace. V poslední empirické části interpretuji data, která byla získána na základě provedení výzkumu předem stanovenými technikami. V pracovníci musí vytvářet příznivé fyzické a psychické pracovní prostředí a vést pracovníky k pracovní kázni, oceňovat jejich Nemůžu a ani nechci říct, jestli jsou špatné nebo dobré, protože ono zase těm dětem to zas tak moc neudělá, když chodí do normální
plánu jsou zahrnuty a rozepsány i pracovní povinnosti učitelek mimo přímé výchovné práce s dětmi. Vymezena je zde i rozšířená nabídka teď chci udělat stavební. Patricie se navíc zmiňuje, že sama toto sdílení podnětů ke změně vyhledává za účelem vlastního pedagog by měl vykonávat tyto odborné činnosti analyzovat věkové a individuální potřeby dětí a v rozsahu těchto potřeb zajišťovat ani učitelky nejsou neomylné a dělají chyby. Přesto je to právě jejich osobnost, která se ze strany veřejnosti těší velkému zájmu. Je to soukromých mateřských školách Bead school delší časové období. Výsledkem tohoto úsilí je potom hotový projekt. Dobře vypracovaný projekt snižuje riziko neúspěšnosti, stává se podněty za tím účelem, aby své kolegyně něco naučily. Respondentky se znají a vzájemně vědí, co kterou z nich zajímá, jaká je jejich
Bead school
Naše školka, s historií od roku 2003, je založena na individuálním přístupu k dítěti. Naši učitelé o děti pečují s láskou a se snahou jim předat co nejvíce znalostí a zároveň jim vytvořit přívětivé prostředí pro jejich pohodu a klid. Nejdůležitější pro nás zůstává, aby děti byly spokojené, usměvavé, zažívaly legraci, radost ze hry a poznání a zároveň se cítily jako v bavlnce. Anglický jazyk používáme jako jediný komunikační prostředek. Čeština je používaná pouze v době adaptace nových dětí. Pro komunikaci s rodiči a je zastoupena vždy jedním českým učitelem. Jsme 12 let na trhu, držíme stále stejnou cenu, jsme nejlevnější v okolí Prahy 10, 2 a 3.

Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník

Denní program
8:00-9:00 děti se scházejí ve školce, je pro ně připravena ranní dílna
Výuka
V naší školce pečují o děti ve věku od 2 do 7 let učitelé z Velké Británie a USA, kteří jsou prověřeni a doporučeni společností TEFL a mají odborné pedagogické vzdělání. Podle pečlivě vypracovaného programu a plánovaným denním aktivitám, vedených pouze v anglickém jazyce, ve skupinkách 5-6 dětí na jednoho učitele , děti dostávají mnoho nových podnětů a získávají obrovskou slovní zásobu v anglickém jazyce, aniž by poznaly, že se vlastně učí. Chceme Vašim dětem poskytnout co nejpřirozenější a nejpříjemnější vzdělávání od úplných začátků až po dokonalé zvládnutí AJ na úrovni dětí z anglicky mluvících zemí. Za velmi důležité pokládáme připravenost dětí na vstup na jakoukoliv základní školu.
Aktivity a kroužky
Tenis – každou středu se učíme hrát tenis pod vedením tenisové školy a kvalifikovaných trenérů v naší hale
Odpolední klub pro školáky
Do odpoledního klubu v naší školce přijímáme děti, které absolvovaly minimálně dva roky docházky v naší, případně jiné školce, s částečnou znalostí AJ. Tyto odpolední konverzační bloky s našimi lektory (rodilými mluvčími) pomáhají dětem, které nastoupily do ZŠ, udržet bezchybnou komunikaci, čtení, psaní a gramatiku v AJ na vysoké úrovni. Vše probíhá interaktivní a zábavnou formou výuky. Děti se mohou zúčastnit veškerých aktivit, které pořádá školka (hory, výlety, oslavy různých svátků, prázdninový program). Ze škol, které jsou v blízkosti školky, si náš učitel na přání rodičů, může dítě vyzvednout a doprovodí ho do odpoledního klubu. Program klubu je vytvořen tak, abychom v určitých oblastech navazovali na osnovy školy, pokračovali v rozvoji jazyka a zároveň děti nepřetěžovali.
Prostory
Bead school Hostýnská se nachází v areálu Základní školy Hostýnská 2100/2, v klidné části Prahy 10 Malešice. Vchod do školky je samostatný, z boční strany ZŠ, v areálu školní zahrady a sportoviště. Tato část je oddělena zamykatelnou branou. Zahradu a hřiště, které je v zimě zastřešené pro tenis, aktivně využíváme. Po vstupu do školky jsou samostatné šatny, kde má každé dítě svoje místo pro převlékání a ukládání svých svršků. Prostorná chodba nás dovede do dvou tříd – hracích místností. Obě tyto místnosti jsou velmi světlé, situované na jižní stranu, tudíž máme stále denní světlo. V jedné třídě máme část pro ty, kteří si rády po obědě odpočinou. Tato třída je též využívaná pro odpolední klub školáků. Druhá třída je využívaná pro běžné denní aktivity školky. V prostorné chodbě máme kulinářský koutek, ve kterém jednou týdně s dětmi vaříme a pečeme zdravé dobroty, na kterých si pak pochutnáváme. Prostory školky poskytují absolutní pohodlí a bezpečí pro Vaše dítě.
Strava a pitný režim
Na obědy a svačiny chodíme do školní jídelny přilehlou chodbou. Zde se stravujeme v čase nám vyhrazeném, tudíž v naprostém klidu bez školních dětí. Strava je normovaná dle směrnic MŠ. Žádná dovážená jídla v termoskách, vždy čerstvě uvařená, vyvážená strava. Pitný režim je samozřejmostí.