škole dětem ale nenabízí jen formální kurikulum a učitelkou řízené činnosti k rozvoji vědomostí, dovedností a návyků. V mateřské Praha 12 škole se dítě zcela přirozeně socializuje, učí se mezi vrstevníky vytvářet vztahy, přátelství, rozvíjí schopnost spolupráce, a Lahovičky neopomenutelné jsou také pro sociální vlastnosti, které dítě v mateřské škole získává. Je to družnost, solidarita, obětavost, tolerance, soucit a soustrast. Mateřská škola má ještě další pozitivní funkce, vůči rodině je spojencem. Pokud dítě prožívá v rodině nějaké trápení, má možnost být v citově příznivém prostředí a odpočinout si od nepřiměřených zátěží. Pokud má rodina poněkud soukromou školu mateřskou Točnou zvláštní, nestandartní výchovné metody, může dítě v mateřské škole poznávat to, co je běžné, normální. Hlavním faktem zůstává, že pokud učitelky opravdu pečlivě sledují vývoj dítěte, opírají se při tom o kvalitní materiály a využívají nejlepší formy a metody práce, je velmi pravděpodobné, že budou děti z takovéto mateřské školy připravené zvládnout další vzdělávání, začlení se bez obtíží do společnosti a budou sebevědomě čelit životním nástrahám. Jak píše profesor Matějček mateřská škola je zařízení pro děti a děti by si ji vymyslely, i kdyby v dnešní podobě nebyla. Prostě ji potřebují Učitelka mateřské školy Za pedagogického pracovníka soukromé mateřské školy Točná na všech stupních škol je považován podle Zákona Sb., zákon o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů ten, kdo
vykonává přímou pedagogickou činnost a mimo kvalifikačních předpokladů splňuje i další specifické předpoklady. Učitel musí být plně způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, zdravotně způsobilý a prokázat znalost českého jazyka. Kvalifikační předpoklady má ten Praha 16 učitel mateřské školy, který odbornou kvalifikaci získal a vysokoškolským vzděláním získaným studiem v akreditovaném studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřené na pedagogiku předškolního věku, b vyšším odborným vzděláním získaným ukončením Hrnčíře akreditovaného vzdělávacího programu vyšší odborné školy v oboru vzdělání zaměřeném na přípravu učitelů předškolního vzdělávání, c středním vzděláním s maturitní zkouškou získaným ukončením vzdělávacího programu středního vzdělávání v oboru vzdělání zaměřeném na přípravu učitelů předškolního vzdělávání, nebo d vysokoškolským vzděláním získaným studiem v

Školička Dolnobřežanský čtyřlístek
MŠ A JESLE JITŘENKA
Pro Family Čiperka Modřany
Mateřská škola EduArt Libuš
Wonderland Libuš
Rodinné centrum Honzík - Kamýk
Montessori Children´s House
Wonderland Hrnčíře
Foxíkova dětská skupina Krč
Pro Family Točitá
Mateřská školka Košík
Julinka
Písnický domeček
Little Fox
Dětský lesní klub Lesíček
Dětská skupina Ježeček
Maxíkova školka Ježeček
Smarties
Nestlingue
Dětská skupina Jiřičky