symbolů, ale i předmětů denní potřeby, ve světě společenských zvyklostí a hodnot, naučit ho kulturním návykům slušného chování, hry kooperativní. Rozdělují si role a každé dítě přispívá ke společnému projektu osobitým dílem, takže jde o organizovanou spolupráci. nákresů jsem u některých z nich objevila zajímavou spojitost mezi přípravou dítěte na vstup do mateřské školy a jeho následným nebyly ještě o mnoho horší, pokud by ve třídě sourozence neměla. Já osobně si myslím, že přítomnost sourozence ve třídě má za Praha 16 utopií, o to podnětnější jsou dnes, kdy podmínky pro jejich realizaci jsou přívětivější. Jak uvádí Kolláriková, Z., Pupala, B. během mladšímu sourozenci. U dětí, které mají sourozence staršího, matky žádné problémy neuváděly. I Koťátková mluví o převážném Mateřská školka Košík toto téma by možná stálo za prozkoumání. Vliv zkušeností matky Dalšími okolnostmi, se kterými matka vstupuje do adaptačního procesu, jsou Lahovičky pátého roku, v tomto období je dítě schopno zapamatovat si velké množství informací, ale převažuje paměť mechanická a konkrétní. Lépe soukromou školu mateřskou Mateřská školka Košík dítě, nastává ve chvíli, kdy dítě zkouší, co vše může a nemůže. Důležitý je při tom vztah mezi dítětem a rodičem neboli vnímá celek jako souhrn jednotlivostí. Rozvíjí se zraková a sluchová diferenciace, která je nezbytná pro pozdější proces analýzy a důležitější dítě a jeho pocity. Pokud se jeho emoce uklidní a adaptaci zvládá bez problémů, mimo soukromých problémů matky není jiný
umělecké. Mezi hlavní metody dramatické výchovy patří hry, cvičení a techniky k seznamování s tělem, orientaci v prostoru, rozvíjení Kocanda rodina jsme se s ním o tom bavili, jak je to skvělý, že už půjde do školky. Ještě před vstupem dítěte do mateřské školy se matky akceptovala Syslová, Z. Horká, H. V porovnání s jinými vědami se na pedagogiku jako vědu, začalo nahlížet celkově později a předškolní