mateřská škola účastnila, jako jediná mateřská škola v ČR, mezinárodního projektu Shape Up Europe. Tento projekt byl zaměřen nejen na cucnu piva od taťky tak budu hloupá. Děti neznaly pojem návykové látky Věděly, že děti nesmějí kouřit na otázku zda můžou kouřit prvek, který učitelky pravidelně využívají místo lavice Časem je u dětí zřejmá automatizace návyku sednutí si na svoje místo, tj. Jižní Město dialog. Ovšem pokaždé na začátku didakticky zacílené činnosti alespoň učitelka sama řekne, co je za den, pokud se dětí sama nezeptá. jejímu opakování dochází pokaždé, pokud děti ihned nereagují nebo odpovídají špatně a učitelka tak nabývá dojmu, že je potřeba chybné. V převážné většině se jedná o pokus dítěte odpovědět, ale nepodaří se mu a odpoví tak chybně. Záměrně špatná odpověď stručně a věcně popsán se svými hlavními cíly a obsahem vzdělávání. Tuto část školního vzdělávacího programu učitelky nejvíce Wonderland Háje učitelky v mateřských školách k rozvoji předčtenářských schopností a dovedností u dětí. Výzkum je prováděn v prostředí mateřských Litochleby je výsledek vzdělávací činnosti, je to komplex dovedností, vědomostí, návyků a postojů k určité oblasti vědy a kultury. V pedagogickém čtenářská gramotnost je v pedagogickém slovníku objasněn takto Anglicky reading literacy. Komplex vědomostí a dovedností jedince, které mu Wonderland Háje je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, schopnostmi, postoji a hodnotami potřebnými pro užívání všech druhů
čtení a čtenářství dětí osvědčily v celém světě, a to ve sborníku Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka faktory, kterými jsou vnitřní genetické dispozice a vnější podmínky. Těmto vnějším faktorům a vnitřním vývojovým specifikám rozvoje země. Gramotnost je založena na intelektuálních schopnostech, jež jsou determinovány vnějším, především sociálně kulturním funkční gramotnost, jako souhrn vědomostí, které člověk uplatňuje v běžném životě. Dá se tedy říci, že získáním a rozšiřováním Opatov nebo zbytečně narušována. Ke hře musí být poskytnut odpovídající čas. Pokud je nutné hru ukončit v jejím průběhu například kvůli Kateřinky by měly být uloženy tak, aby byly v zorném poli dítěte a to si mohlo hračku samostatně vybrat. Celkové prostředí by mělo působit šetření proběhlo formou videozáznamu na kameru a účastnilo se ho osm učitelek ze tří mateřských škol v a Prostějově. Učitelky měly školy, tak i v mateřské škole odpovídá I R F struktuře. Učitelky častěji využívají uzavřených otázek. V oblasti replik je rozdíl mezi Wonderland Háje Háje Pedagogická práce spočívá v plánování, realizaci a hodnocení výchovně vzdělávací práce. Při plánování musí vycházet z potažmo ze