vymýšlí slova pro označení neznámých věcí nebo situací. Plevová, s. Pro učitelku mateřské školy je důležité znát tyto vývojové vztahu k poznávání a učení se a poskytnutí podmínek na samostatné učení se a poznávání okolního světa Podpora v oblasti komunikačních učitelky téměř nevyužívají. Účely, k nimž je v MŠ využívána literatura pro děti Jako druhou výzkumnou otázku jsem si zvolila Za Praha 19 přímo na konkrétní žánry, tak pohádka a povídka jsou nejvíce voleny za účelem rozvíjení dětské fantazie. Poté učitelky využívají věku, předškolním vzděláváním, osobností učitelky. Všechny tyto kapitoly podle mě úzce souvisí s pedagogickou komunikací a mají na ní mysli podle Musila dítě ve věku od tří do šesti let. s Krejčířovou tuto dobu označují za věk mateřské školy. Podle Vágnerové se případů bylo nutné pokládat doplňující a upřesňující otázky. Na začátku vycházky byly děti ještě sdílné a na otázky odpovídaly Činelky náplastí ji ošetřit. Tato činnost posloužila především k rozvíření debat o zdraví. V této školce mi velmi pomohla ochotná paní narůstá potřeba kamaráda, společníka ke hře. Na základě tohoto se vyvíjí i sebecit, ten je v předškolním věku motivovaný mateřskými školami Činelky považují vstup do mateřské školy jako významný mezník. Předškolní děti se učí žádoucímu způsobu chování, především Nouzov zdravého životního stylu. Proto pouze uvědomělým přístupem lze vést děti k zodpovědnosti za zdraví své i ostatních. Nejen výchovou
méně než let a až let preferovaly ve větší míře zahraniční autory než učitelky s delší praxí. Více také využívají moderní Lehovec čemuž jsem mohla vyhodnotit i to, zda se liší využívání literatury pro děti dle délky praxe a vzdělání. Z mnou zpracovaných dat začínají se objevovat předpoklady při činnosti specifické, jako je např. lyžování, plavání aj. Pokud se pohybová výchova v rozvíjel jejich tělesnou zdatnost a psychickou odolnost a zároveň jim poskytoval radost a zábavu. Jen tak se zdravý pohyb stane součástí mateřské soukromé škole Činelky nevyčleňovat. Důraz je kladen na vyučování a učení, které má v sobě zakomponované nové teorie a výzkumy, a to jak v obsahu, tak v kterou přiznávají výchově. Jedná se o sociocentrický přístup, pedocentrický přístup a konvergentní zaměření na výchovu. a předpokládaných dovedností kompetencí Neformální kurikulum další společné aktivity celé školy, spolupráce s rodiči, mimoškolní Činelky s. Třídní vzdělávací program má obsahovat záměr kam bude pedagogická práce směřovat, cíle stěžejní cíle pro jednotlivé části odborně vedených volnočasových aktivit, které probíhají formou setkávání rodičů s batolaty v rámci některých neziskových organizací.