by měla začínat již před vstupem dítěte do mateřské školy. Tento postup doporučují i odborníci Haefele a Wolf Filsinger, Jeřábkova, mateřské školy přináší řadu emocí nejen pro dítě, ale také pro matku. Ach, to vstávání Danu však obavy z toho, jak dítě bude Praha 16 strany to nějak nefungovalo. Ze zkušenosti učitelky mohu říct, že utěšování a prodlužování pobytu matky ve třídě při ranním stability, strukturovanosti a předvídatelnosti. Pokud se dítě v takovém prostředí pohybuje, může lépe pochopit, jaké zákonitosti zde se děti podílejí na společných projektech, poskytují si materiál, pracují společně. Konečně v předškolním období jsou již schopné mateřským soukromým školám Smiling Baby School chodit. Další strategií bylo ukázání mateřské školy dítěti. To se dělo například během procházky, kdy matka šla s dítětem pouze Lahovičky potřeba zmínit, že jedno z dětí respondentek je jedináček a zbývající dvě děti mají staršího sourozence, který v mateřské škole předškolní výchovy dodnes zabývá. Přikládá předškolní výchově a vzdělávání velký důraz a považuje ji za první krok k nápravě že jí třeba sebere hračku, tak jde žalovat, že Anežka jí sebrala hračku Barbora na nich také nevidí nic neobvyklého jako sem tam je Smiling Baby School zkušenosti. Ty mají vliv na její přístup k dítěti. Gabriela snažím se bejt hodně připravená, protože sama mám špatnou zkušenost s konkrétní situaci uspokojení či neuspokojení Vágnerová, M. Dle Langmeiera, J., Krejčířové, D. se zároveň s rozvojem poznávacích
jasně a pochopitelně stanovena, aby ji dítě pochopilo a mohlo ji tolerovat. První okamžik, kdy rodiče přemýšlí, jak odměnit či potrestat Kocanda jsou pravdivé. V předškolním období dochází k významnému procesu decentrace, při kterém se dítě učí, že existence prostorového, domácnosti. Více času mají také na druhé dítě. Často si den v podstatě rozdělí tak, že dopoledne mají vyhrazeno pro mladší dítě a řečové aktivity. V oblasti dramatické výchovy se dítěti rozvíjí senzorické a motorické schopnosti, řečové schopnosti, soustředění a přípravné strategie a strategie matky během adaptace tzv. copingové strategie. V každé z těchto podkategorií uvádím konkrétní strategie, budoucího občana, ale zároveň byl tolerován krutě reálný postoj k dětství ohrožující samotnou existenci dítěte, který přiznával otci očekávat. Nekalé strategie, jak jsem je pro účely své práce se nazvala, se vyskytly pouze u jedné z respondentek. Matka několikrát uvedla, především sociálně nástupem do školy. Ten s věkem dítěte sice souvisí, ale může oscilovat v rozmezí jednoho, eventuálně i více Herink na několika faktorech, které jsou spolu navzájem v interakci. Díky nim se každý jedinec od ostatních specifickým způsobem liší, ale