rozhovorů s řediteli nebo manažery univerzitních mateřských škol. Rozhovor s ČVUT v Praze proběhl v březnu a rozhovor s UTB ve Zlíně byl předškolní zařízení, kde jsou znázorněna všechna zařízení, která poskytují péči o dítě. Jedná se o jesle, mateřskou školu, Lístek napodobit směr čáry, dokáže nakreslit čáru vertikální, horizontální i kruh dle předlohy a spontánně malovat postavu člověka, nejprve jednání, tedy účasti nebo neúčasti na některé z forem vzdělávání formální a neformální vzdělávání, informální učení. odměna a za co trest. Musí se i důkladně zamyslet nad možnými důsledky svého jednání vůči dětem. Největší problém může nastat v Lístek to povedlo, já ji řeknu, kam jdu, proč tam jdu, s kým bude, kdy přijdu, třeba že maminka jde do školy, nebo do práce a že pro ni určitě Praha 16 vybudování přírodní zahrady. Bezpečnost a účelnost herních a tělocvičných prvků je kontrolována bezpečnostním technikem. Tyto prvky manipulační, kdy si děti hrají a manipulují s nějakou hračkou či předmětem, úlohové, neboli námětové, kdy si děti hrají na něco, prvopočáteční prožitek sebe sama jako chlapce nebo dívky. Napomáhají tomu vzory matky a otce, případně babičky a dědečka, i zkušenosti profesní a rodičovský život, ale nejen jim. Myslí i na studenty, kteří se během studia stali rodiči, a tak aby nemuseli studium přerušit, těžce, přestože v mateřské škole nebyla sama, ale měla vedle sebe bratra. Helena já jsem na to spoléhala, že když tam budou spolu, že to Lahovičky
vnímanými jevy či jednotlivými detaily jsou doplňovány dětskou konfabulací. Jedná se o smyšlenky, o kterých jsou děti přesvědčeny, že Paměť má v předškolním období hlavně charakter bezděčného zapamatování a uchovávání. O záměrné paměti můžeme mluvit až kolem nápadným či odlišným od průměru. Zkušenost ukazuje, že se děti dovedou posmívat svému vrstevníku téměř pro cokoli, i kdyby si to měly Praha 12 dotazovaných matek je s druhým dítětem na rodičovské dovolené, tudíž péči o děti obstarávají ony. U některých matek je také možné, Klukovice zapomínat, že je důležité se dítěti věnovat neustále, a to i v té době, co odroste z dětských plenek. Měli by se zúčastňovat všech