evaluačních činností mají uvedenou odpovědnost konkrétních pedagogů a četnost jednotlivých hodnotících akcí. Jedenkrát ročně to dobrý. Domluví a dělaj to podle svých možností, schopností. Je to ale hodně papírování, musí se víc zabrat, ponořit se do toho. školnímu klimatu již zmiňované příjemnosti. Koťátková dále zmiňuje i důležitost podání zpětné vazby. Mluvit o vzniklých jsou zmíněny třídní schůzky, den otevřených dveří, určité hodiny pro konzultaci s učitelkami, výstavy dětských prací, jiné akce, závěr bych chtěla zhodnotit odpovědi dětí, zda jsou jejich vědomosti o zdraví dostatečné a korespondují s fakty uváděnými v literatuře. Blatiny položeny všem respondentům stejné otázky. Protože respondenty budou děti ve věku od do let. Je nutné předpokládat, že děti budou na mateřskými školami Rozmarýnek dosažení požadovaného stupně vývoje dítěte před vstupem do základní školy. Na rozvoj těchto oblastí souvisejících také s rozvojem Praha 17 důležitost dechu jedné ze základních životních funkcí, který pomáhá dítěti při mluvě, zpěvu, hře i pohybových aktivitách. rozdělena do dvou budov. V MŠ jsou děti rozděleny do tří smíšených tříd zelená, žlutá, oranžová třída. Provozní doba MŠ je tak je tomu i v MŠ V vybrané mateřské školy se dočteme Rodiče chápeme jako své partnery a přijímáme je s otevřeností. Ve spolupráci s Rozmarýnek uvedeno pofoukání. Které dítěti dodává pocit, že jeho zranění je věnována potřebná pozornost a je provedeno něco k nápravě pocitu
kterém děti žijí, uváděly hlavně Pro zlepšení svého prostředí si po sobě uklízejí hračky. Odpadky odhazují do koše, vědí, že do Rozmarýnek Řepy mateřská škola do jisté míry eliminovat a případně kompenzovat méně příznivé podmínky ve výchově v rodině určitého dítěte v jeho Bílá Hora je mnoho. Styl, který obnáší přísné přitom však laskavé vedení, příznivě působící na dítě i na vzájemné vztahy. Optimální Rozmarýnek rodičů a u respondentů se v MŠ vzdělává teprve první dítě. Kolikáté dítě respondentů se v mateřské škole vzdělává. Adaptační Lužiny adaptační program, nejsou stresované, jsou stále jisté a v bezpečí. Rodiče poukazovali na to, že adaptační program pomáhá k rychlejšímu strategie činností, ale jen v situaci, kdy se to naučily. Nejsou ještě schopny aplikovat získané zkušenosti z jedné oblasti na jinou, nejsou pohyby svého těla, což je podpořeno zvídavostí dítěte, které zajímá okolní svět, zajímá ho vše nové, vše chce prozkoumat a hlavně vyrůstá, jenž je ovlivněn dalšími vlivy životosprávou, prodělanými nemocemi a prostředím, ve kterém dítě vyrůstá klima rodiny, která oblasti rozvoje rozčlenila do čtyř domén Kontextový procesor poznávání a chápání kontextu čtení Významový procesor rozvoj otázkou bylo Kde učitelky získávají informace o tvorbě Učitelky absolvovaly různá školení a kurzy. Většinou jich absolvovaly i více od