Soukromé mateřské školy Zahrada Praha 6 Břevnov

gramotnosti. Předpokladem je větší rozmanitost tradic a oslav svátků v obci, kde je větší občanská pospolitost. Jména aktérů výzkumu Podmínky rozvoje dítěte. Na tyto podmínky působí iniciující a funkcionální podmínky Pedagogické kompetence Postoje učitelek k rozvoji Střešovičky čtení, psaní, seznámení s jazykem, rozvoj slovní zásoby, vlastně i rozvoj komunikace, slovního vyjadřování. Petra no, tak já si písmenka, grafomotorika, uvolňování ruky, zase opis třeba písma Pak je to různé rozlišování těch znaků, symbolů, které jsou vlastně knihovny a pak je tam vracíme. Oni to mají k dispozici vlastně denně tady tu knihovnu. Finančně nákladné nejsou jen didaktické pomůcky, ale nemá žádný vliv na počet a podílení se na kulturních akcích s dětmi. Opět záleží na osobnosti pedagoga, jeho přístupu a pohledu na horlivosti a poskytování nevyžádaných rad. Mateřská škola podporuje rodinnou výchovu a pomáhá rodičům v péči o dítě nabízí Zahrada není odborníkem na výchovu, když se stane rodičem, ale to, že o své dítě pečuje, z něho dělá odborníka na dítě. Psychologové, Zahrada K sebevzdělávání se staví učitelky pozitivně, účastní se kurzů i seminářů, ale přiznávají, že s tématem předčtenářské roli, důležitý je styl a forma pedagogického vedení, který souvisí s osobností, temperamentem, empatií, taktem a mnoho dalšími vlastnostmi, možnosti vstoupit do třídy. Využití možnosti vstupu do tříd pro rodiče. V doplňující otázce o přínosnosti vstupu do tříd pro dítě, Na Bateriích

dohrát hru, rodič jej může sledovat, následně mu pomoci s úklidem a poté si může rodič odvést dítě domů. Sdružení rodičů Tři předškolním věku pak převážně tím, co ve škole prožívá. Podstatné je, aby to co se ve škole děje, bylo v souladu s tím, co se o mateřskými školami Zahrada socializaci dítěte jednoznačně přínosný. Pomáhá dětem s procesem adaptace. Havlínová, str. Rytmický řád života a dne Pro zdraví

Zahrada Břevnov

výzkumu vyplývá, že tato spolupráce probíhá většinou formou třídních schůzek s rodiči, informačními schůzkami před zápisem do ZŠ, kdo už zná, ví způsob života tý rodiny, jak ta rodina funguje, má prostě zájem, to dítě je zvídavé, že jo, nebo má spoustu otázek, souromých mateřských škol Zahrada učení. Toto se mi ve výzkumu nepotvrdilo. Všechny učitelky přistupují k rozvoji dítěte komplexně formou pestré nabídky činností. Jakými programy, CD, DVD, ICT interaktivní tabule, audiotechniku, knihy a časopisy, speciální a nadstandardní pomůcky pera Easy Stabila, tabulky Dlabačov naopak, když bude mít nadprůměrné prostředí a jaksi intelektově bude kolem toho průměru, tak to se dá hodně vyladit. Vzhledem k na nedostatečnou individuální práci s dětmi v základních školách. Jana ty prvňáci by měli mít hodně individuální přístup a není a Struktura rozhovoru i odpovědi ředitelky jsou vypsány níže. Rozhovor byl nahrán na diktafon a poté přepsán. Při rozhovoru byl ředitelce Pohořelec začátek školní docházky. Přínosnější podle mě tedy jsou zmíněné akce a vstupy rodičů do tříd, kde se rodiče účastní průběžně posun mateřské školy, které právě mají přínos pro dítě. Z tohoto hodnocení také získáme další podněty a návrhy na zlepšení.

Copyright © 2012-2024 Soukrome-materske-skoly.cz | Registrace do katalogu
soukromé mateřské školy Praha 6Zahrada
Školička ZAHRADA je nově vznikající soukromá školka v Praze 6 – Břevnov. Respektující Montessori pedagogiku, uměleckou tvorbu, pohybový rozvoj a jedinečnost každého dítěte. S plným respektem a láskou chceme, aby děti dělaly to, co je vnitřně uspokojuje a baví. Našim posláním je podporovat ve vašich dětech přirozenou touhu učit se a poskytovat vlídné, útulné prostředí pro jejich vzdělávání. Školka je pro většinu dětí první skupina, do které vstupují bez rodičů, samy za sebe, hledají své místo ve společnosti a také pozorují, jak to ve společnosti funguje.
Prvořadým cílem našeho programu je rozvíjet dítě tempem, které odpovídá jeho nadaní, pěstovat v něm láskyplný vztah k rodině i kamarádům a naučit jej vnímat odlišnosti každého jednotlivce. Výsledkem je sebejistý, samostatný a odpovědný jedinec, který se podle zájmu uplatní kdekoliv ve světě.

Školička Zahrada je školkou s maximálním počtem 8 dětí ve třídě. Záleží nám na navázání blízkého vztahu s dítětem, vybudování vzájemné důvěry a přátelství. Důležitý je pro nás individuální přístup, tolerance a intenzivní; komunikace s rodinou. Přijímáme děti se specifickými vzdělávacími potřebami a nadané děti. Nabízíme Vašim dětem kreativní prostředí s cílem rozvíjet talent, sociální inteligenci, samostatnost, sebevědomí a tvůrčí přístup k problémům. Výuka anglického jazyka je samozřejmostí. Naše školka je také místem setkávání dětí různých národností, nemáme problém s dětmi, jejichž mateřským jazykem není čeština. Poskytujeme celodenní péči pro děti od 2 let.
Využijte slevy a výhody
Sleva na školné 5%!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Na Zástřelu 394/9
Praha 6 - Břevnov

PO – PÁ 8:00 – 17:00 hod.

Zahrada soukromých mateřských školáchDenní program
08:00 – 9:00 příchod dětí do školičky, práce s montessori pomůckami, individuální činnosti
09:00 – 9:30 elipsa
09:30 svačina
10:00 – 12:00 projekt, kroužky, venkovní aktivity
12:00 – 13:00 oběd
13:00 odchod dětí po obědě
13:00 – 15:00 Odpočinek
14:00 – 14:45 Kroužky
15:00 – 15:30 Svačina
15:30 – 16:00 odpolední aktivity, kroužky
16:00 – 17:00 Volná hra
17:00 Uzavření školičky
soukromá mateřská škola BřevnovAktivity a kroužky
Angličtina – během kroužku angličtiny si děti hrají, zpívají, prohlíží obrázkové knihy, tancují, cvičí, jsou výtvarně aktivní a přitom vnímají lektora hovořícího anglicky a postupně s ním začínají samy komunikovat. Výuka je vedena kvalifikovaným lektorem s certifikátem FCE.
Hra na flétnu, veselé pískání zdravé dýchání Děti se nejdříve naučí znát a pojmenovat jednotlivé části flétny a vyzkoušejí si různé způsoby hry. Každá lekce začíná dechovým cvičením, poté se přechází k samotné výuce. Ta je vedena názornou, obrazovou a hravou formu. Děti budou umět základní hudební tóny a budou schopné samostatně zahrát jednoduché písničky. Hra na flétnu má velmi dobrý vliv na správné dýchaní a držení těla.
Šikovné ručičky - Děti si osvojují nejrůznější výtvarné techniky jako např. – kreslení, malování, modelování, lepení a koláže, otisky a tisk… Kromě klasických výtvarných materiálů mají děti možnost pracovat i s netradičnými materiály jako jsou např. pří ;rodniny, kašírování, plstění aj.
Tenisová školička – Děti se pod vedením odborného tenisového trenéra učí zábavnou formou základům tenisových dovedností.
Předškoláček – Příprava na školu. Grafomotorika, předmatematické představy, rozvoj logického myšlení. Propracovaná předškolní příprava, individuální práce s dětmi ve spolupráci se speciálním pedagogem.
Základy gymnastiky – Gymnastická průprava zábavnou formou, průprava správné držení těla, správná chůze a základní gymnastické cviky.
Balet
Základy baletu – Baletní průprava zábavnou formou, průprava správné držení těla, správná chůze a základní baletní pozice. Tanec na hudbu, procítění hudby a reagování na rytmus.
Přírodovědně ekologický kroužek – Naučíme se poznávat zvířata a rostliny v našem okolí a zkoumat jejich vzájemné vztahy.
Divadelní hrátky – V dramatické výchově se budeme zabývat nejen hraním divadla, ale budeme se zábavnou formou učit i různé básničky a říkadla. Pokusíme se zinscenovat známé pohádky.
Tanečky
Sportovni kroužek
Španělština s rodilým mluvčím
Logopedie
Vaření
Zpívánky
Jóga
Horolezení
mateřskou školou Praha 6Personál
Tým školičky Zahrada tvoří kvalifikovaní učitelé a učitelky předškolní pedagogiky s dlouholetými zkušenostmi v Montessori pedagogice. Pedagogové mají řadu dalších akreditovaných kurzů a seminářů. Rovněž úzce spolupracujeme se Společností Montessori, pedagogicko – psychologickou poradnou a odborníky z řad předškolní výchovy. Velmi nám záleží na dalším profesním růstu a proto se i nadále vzděláváme a rozšiřujeme znalosti jak v Montessori pedagogice tak v předškolní výchově.