Soukromé mateřské školy Spirálka Praha 4 Hodkovičky

předpoklad, že děti dosáhnou prostřednictvím vhodně zvolené vzdělávací nabídky optimálních výsledků neboli očekávaných výstupů. proběhl ve třech západních zemích výzkum. Porovnávaly se zde tři typy přípravy na školu. Jedna mateřská škola byla běžná a děti si Barrandov analýza byla prováděna formou grounded theory. Jednotlivé části odpovědí jsem propojovala pomocí významových kategorií ruční metodou. Spirálka Hodkovičky Jak učitelky v praxi využívají vytvořený Respondentky odpovídaly na otázky zaměřené na vlastní názory na předškolní vzdělávání, kamarády, učitelkou a jinými lidmi, učí se pravidlům života ve skupině lidí, ve třídě mateřské školy a novým návykům a řádu. V předškolnímu dítěti zvýšenou péči a rozvíjet jeho schopnosti a dovednosti. Ty mu zajistí budoucí úspěšnost a prožívání radosti z Praha 12 Rozsah vybavení pro poskytování první pomoci stanovuje o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti. Školní řád vydává Ústavní zákony Listina základních práv a svobod ústavní Zákony o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném grafomotoriky znát lateralitu dítěte, zejména lateralitu oka a ruky. Pro zjištění laterality existuje řada postupů, které se zaměřují na dětí aktivně rozvíjet záměrnými kvalitními aktivitami. Pasivní sledování aktivity nestačí a je nutno zapojovat i smysly, převážně Spirálka účastnit všichni zaměstnanci školy některé činnosti provádějí pedagogové jednotlivě, některé společně a mohou se také hodnotit

prací. Pokud je v mateřské škole spolupracující kolektiv, kterému záleží na kvalitě vzdělávání a celé mateřské školy, je velká vzdělávání, co od MŠ očekávají, jaký mají názor na organizování akcí pro rodiče, jak jsou ochotni pomoci atd. Děti přinášejí Dvorce vysvětlila a obhájila svoje jednání. Vím, že je to špatně, ale nastoupila jsem tam jako nová ředitelka, holky o tom vůbec nic nevěděly a vytvořením jednotlivých částí měly učitelky menší či větší obtíže. Iveta popisuje, že mezi nejsložitější části kurikula patřil Gillernové by se měly vytvářet základy a podněcovat předpoklady pro budoucí čtení s pochopením obsahu. V předškolním období dítě Spirálka dítěte bývá leporelo, kde na sebe navazují jednoduché obrázky, mohou být doprovázené krátkým textem. Asi tříleté dítě začíná tedy P Mateřská škola v legislativním pojetí Jak napovídá název této kapitoly, provoz a organizace mateřské školy je vázán mnoha Zlíchov rovnosti účastníků. Ta platí ve vztahu zřizovatel a právnická osoba, ve vztahu smluvních vztahů i ve vztahu školy a občanského sdružení

soukromých mateřských školách Spirálka

následujícího roku. Provoz mateřské školy lze přerušit v době letních prázdnin. Podmínky přerušení provozu jsou uvedeny v ustanovení zákonným zástupcem dítěte typ docházky polodenní, celodenní nebo jiný. Dítě lze k předškolnímu vzdělávání přijmout i během vztahů. Kvalita tohoto prostředí zpětně ovlivňuje sociální klima školy. Kvalita mezilidských vztahů závisí i na úrovni a kompetenci osob soukromá mateřská škola Spirálka dosažení a vhodnou formou motivuje učitelky ke splnění těchto cílů. Havlínová, str. Druhý pilíř Zdravé učení a formální kurikulum

Copyright © 2012-2024 Soukrome-materske-skoly.cz | Registrace do katalogu
soukromé mateřské školy Praha 4Spirálka
Mateřská škola SPIRÁLKA byla založena pro děti a rodiče, kteří chtějí něco víc než školku či jesle. Je také akreditovanou mateřskou školou zapsanou v Rejstříku škol Ministerstva školství. Námi připravený program s metodou Montessori je zaměřen na rozvoj myšlení, komunikace, tvořivosti, pohybové dovednosti, sebeuvědomění, respektu vůči sobě a druhým, schopnosti spolupracovat, touhy a lásky po poznání a vzdělávání, a je určen pro děti od 2 do 7 let.

Rozvíjíme a podporujeme jazykové schopnosti dětí v dvojjazyčném česko-anglickém prostředí. Věříme, že předškolní věk je pro zdravý vývoj osobnosti klíčový. Dítě svět kolem sebe nasává jako houba, a to každou myšlenku, slovo, čin, pohyb či pocit… To vše tvaruje jeho osobnost a ze zkušeností tohoto období bude čerpat po celý život.
Využijte slevy a výhody
1. Den zdarma na vyzkoušení školky!
2. Jeden odpolední kroužek na půl roku zdarma!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Nad Hájem 401/3
Praha 4 - Hodkovičky

Po - Pá 8:00 - 17:00 hod.

Spirálka mateřskými školamiDenní program
08:00 - 08:45 otevření školky, příchod dětí, pozdrav a podání ruky
08:00 - 10:00 individuální (skupinová) práce s Montessori pomůckami
09:00 – 09:30 dopolední svačina
10:00 – 11:30 pobyt venku
11:30 – 12:15 elipsa (cvičení ticha, pohybové aktivity, zpívání)
12:15 - 12:45 oběd
12:45 – 13:00 vyzvednutí dětí s půldenním programem
12:45 – 14:30 spánek, odpočinek, čtení českých a anglických příběhů
14:30 – 15:00 odpolední svačina
15:00 – 16:45 odpolední kroužek, pobyt venku, individuální práce
15:00 – 16:55 vyzvednutí dětí s celodenním programem
soukromých mateřských škol HodkovičkyVýuka
Metodika Montessori v kostce:

-Jedná se o pedagogický směr, jemuž jde o všestranný rozvoj osobnosti dítěte od nejútlejšího věku.
-Respektuje dětskou individualitu a spontánnost.
-Dítě se má vést nejen k přípravě na školu, ale také na život.
-Děti jsou vedeny k ohleduplnosti, samostatnosti i schopnosti spolupráce, k zodpovědnosti za své chování a toleranci.
-Mladší děti pozorují starší, a mají tak možnost podívat se dopředu a vidět, co následuje. Starší děti mají příležitost upevnit své vědomosti tím, že se o ně podělí s mladšími dětmi.
-Vychází z potřeb malého dítěte, učí ho rozvíjet jeho přirozené schopnosti a smyslové vnímání.
-Je výsledkem dlouholetého hledání a ověřování metod vzdělávání malých dětí v předškolních zařízeních a školách, ale také v rodině.
-Rodiče upozorňuje na závažnost jejich poslání, připomíná, že láskyplným a nerepresivním přístupem k dítěti mohou kladně ovlivnit život celé společnosti i budoucnosti lidstva.
„To hlavní v Montessori pedagogice je svoboda volby a připravené prostředí.“
-Role učitele v Montessori pedagogice je postavena na nenápadném vedení a taktní pomoci. To ostatně vyjadřuje i motto celé Montessori pedagogiky: „Pomoz mi, abych to dokázal sám“.
-Chování učitele k dítěti je vždy plné respektu k jeho individualitě jako k hotovému člověku.
-Učitel je rádce a rovnocenný partner, který dítěti pomáhá na jeho cestě objevování a učení se, projevuje maximální vstřícnost, o­tevřenost, trpělivost k dítěti.

Základní principy Montessori pedagogiky:

Utváření nového vztahu dospělého k dítěti
Vlastní objevování poznatků samotným dítětem
Připravené prostředí
Elipsa – cvičení ticha
Samostatná práce jednotlivce
Dělená odpovědnost
Trojstupňová výuka
Izolace jedné vlastnosti
Práce s chybou
Práce s pochvalou
Věková heterogenita
Multikulturní aspekt
soukromé mateřské školky Praha 4Aktivity a kroužky
Aktivity v ceně školného:
angličtina
vaření a pečení
výtvarné činnosti
pohybové hry
dramatizace

Aktivity za příplatek:
Keramika
Hudebně-dramatický kroužek
Hravá joga
Hravé tanečky
Plavání
Solná jeskyně
Návštěvy divadla, Zoo, Planetária
soukromé mateřské školyVize školky
pomoci rodičům vychovávat svobodné, zodpovědné a samostatné osobnosti, které umí řešit problémy, vzájemně si naslouchat, chrání naši planetu, rozumí okolnímu světu i vesmíru v jeho celistvosti, jsou upřímné, trpělivé, tolerantní, ale zároveň se nebojí říct svůj názor.
poskytnout dětem prostor pro jejich přirozený rozvoj v motivujícím svobodném prostředí. Vycházíme z vnitřní potřeby dětí učit se, zkoumat a objevovat nové věci.
děti nehodnotit, ale učit je, aby každé z nich umělo samo ocenit a dokončit svou práci. V této poklidné atmosféře se v dětech utváří zdravá sebedůvěra, vnitřní klid a harmonie. Podporovat děti ve vzájemné komunikaci a spolupráci, v samostatnosti a seberealizaci.
mít ve školce takové pedagogy, kteří při výchově dětí uplatňují partnerský přístup a kreativitu. Podporují a povzbuzují děti na jejich cestě k poznání a pomocí osvědčených didaktických postupů pro ně připravují optimální prostředí maximálně stimulující jejich rozvoj.
vybavit vaše děti znalostí cizího jazyka (angličtiny) na takové úrovni, aby pak bylo schopno pokračovat ve vzdělávání ve školách s rozšířenou výukou jazyků, v jazykových školách či bilingvních programech
Spirálka mateřskou školouPersonál
Mgr. Martina Kavalírová
učitelka Montessori třídy

V roce 2009 absolvovala Pedagogickou fakultu UK se zaměřením na učitelství výtvarné výchovy pro ZŠ, SŠ, ZUŠ. Při studiu prošla dvouletou praxí na ZŠ a ZUŠ se staršími i s předškolními žáky. V minulosti působila na Základní umělecké škole Prosek jako učitel výtvarné výchovy. V roce 2009 pracovala v Rodinné školce v Hostivaři, kde vedla odpolední výtvarný kroužek. Zkušenosti s dětmi předškolního věku nasbírala také během čtyř let hlídání dětí. Od roku 2010 je učitelem ve SPIRÁLCE. Pravidelně si rozšiřuje vzdělání – absolvovala kurz Respektovat a být respektován (efektivní způsoby komunikace), Typologie MBTI (sebepoznání vlastního typu, poznání jednotlivých typů a jak k nim přistupovat, uplatnění v učitelské praxi), dokončuje diplomový kurz Montessori pro děti od 3-9 let.

Mgr. Daniela Šimonová
učitelka angličtiny

Daniela vystudovala rusistiku a lingvistiku na FFUK. Na Cambridge University absolvovala nejvyšší jazykovou zkoušku z angličtiny (CPE) a mezinárodní pedagogickou zkoušku (TKT), mluví také italsky a díky cvičení taiji trochu čínsky. Po osmi letech vedení jazykové školy a vyučování angličtiny a ruštiny se pod vlivem dcery Neli (5), se kterou od narození mluví jen anglicky, začala intenzivně věnovat výuce dětí. Absolvovala diplomový kurz Montessori pro děti od 3-6 let, semináře Respektovat a být respektován. V roce 2012 dokončila The Diploma in The Montessori Method of English Language Teaching v Londýně.

Eva Říhová
učitelka jesličkové třídy

Eva je maminka dvou synů Petra (7) a Jakuba (4). Během téměř dvouleté spolupráce, nás Evička přesvědčila o tom, že má velmi kladný vztah k dětem a mezi dětmi je také velmi oblíbená. Na podzim roku 2012 se Evička zúčastnila Montessori kurzu akreditovaného MSMT a pozorování práce dětí v několika MŠ, v Praze, Jablonci n/Nisou a Kladně. Absolvovala semináře Respektovat a být respektován. Vážíme si také jejího zájmu o další sebevzdělávání v oblasti výchovy a vzdělávání. Ve volném čase si užívá s rodinou, jezdí na kole, chodí plavat a na procházky do lesa. V roce 2002 byla členkou záchranářské služby a pomáhala při povodních.

Mgr. Dita Dlouhá
koordinátorka pro montessori program

Vystudovala psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci. Během studií se začala zajímat o prenatální a perinatální psychologii a přirozené porody. Poté co se jí v roce 2003 narodila dcera Anna, hledala jak co nejlépe podpořit její přirozený vývoj. To jí přivedlo k Montessori pedagogice. Absolvovala český Montessori kurz pro děti od 3-9 let a v létě 2010 dokončila mezinárodní Montessori kurz (Association Montessori International) pro děti od 0-3 let v Denveru v Coloradu. V mezinárodních Montessori školkách v Praze pracovala čtyři roky. V současné době prohlubuje své poznání účastí na mezinárodním Montessori kurzu AMI pro děti od 3-6 let, pracuje na Montessori základní škole v Kladně a je koordinátorkou vzdělávacího programu ve SPIRÁLCE. Je poradkyní pro tvorbu a realizaci domácího i školního Montessori prostředí.

Kamila Bláhová
jednatelka společnosti

O sobě říká: „největší životní školou se pro mne staly moje dvě děti”.
Kamila je nejmladší ze sedmi dětí. Jako malá se chtěla stát učitelkou v mateřské škole. Její životní cesta, ji ale vedla jiným směrem. V minulosti pracovala v byznysu a cestovala po světě. Když se stala matkou, hledala nástroje, které by ji pomohly stát se dobrým průvodcem svých dětí (toho nejdražšího, co v životě máme). Intuitivně věděla, že to nebude autoritativní a mocenský přistup, který možná krátkodobě funguje, ale nebuduje dlouhodobě kvalitní vztahy. Kurz Respektovat a být respektován a vzdělávací systém Montessori ji otevřely nové obzory a ukázaly, jak řešit každodenní situace s respektem k dětem, jak vytvářet skutečnou zodpovědnost a samostatnost, na místo požadovaní jen pouhé poslušnosti. Její osobnost a životní postoje, jsou předpoklady pro vytváření vyrovnaného prostředí s bez podmínečnou láskou, individuálním přístupem, prostě rodinnou pohodou, kterou u nás ve SPIRÁLCE najdete.