odpovídalo pouze respondentů. Z nichž většina vidí největší přínos v podání zpětné vazby jak rodičům, tak učitelům pro další postupy při působení na dítě. Dále někteří rodiče vnímají tuto formu spolupráce za zbytečnou, protože si většinu sdělí během dne a soukromé mateřské školy Sedlec někteří z odpovídajících rodičů nespatřují přínos pro dítě, ale spíš pro samotné rodiče. Možnost spolupodílet se na plánování školy a třídy Polovina rodičů, tedy respondentů uvedlo, že se nepodílí na plánování školy a třídy, dalších neví o této možnosti. Čtvrtina dotazovaných rodičů se podílí na této možnosti spolupráce. Využití možnosti spolupodílet se na plánování školy a třídy. Z výsledků lze usoudit, že ze odpovídajících rodičů v této formě spolupráce většina nespatřuje zásadní přínos pro dítě. Pouze z nich Sedlcem souromých mateřských škol nevidí žádný přínos pro dítě, respondentů nemá určitý názor a pouze podle rodičů je přínos pro dítě spíš zásadní a zásadní. Budovec Přínosnost spolupodílení se rodičů na plánování školy a třídy pro dítě. Následující výčet odpovědí zobrazuje nejčastější názory rodičů na otázku V čem konkrétně vidíte přínos pro dítě Děti vidí aktivní zapojení rodičů a víc je ta činnost baví. Žít školku spolu s dětmi a lépe chápat souvislosti i třeba provozního charakteru. Víc názorů víc nápadů. Spolupráce rodiny a pedagogů ve Podbaba školce, při níž je zachovávána individualita dětí. V dobré MŠ přínos minimální, pokud ale školka nefunguje dobře pak význam ANO. U
této otázky bylo vypsáno pouze názorů na konkrétní přínos dítěte. Rodiče nalézají konkrétní přínos převážně v tom, že i oni