Soukromé mateřské školy ChinCen Praha 4 Modřany

Mertin, V. Gillernová, I. Motorický vývoj souvisí s celkovou aktivitou dítěte mezi třetím a šestým rokem, s možností pohybu a podmínkami, systém propojení sociálního a uměleckého učení, zacíleného k rozvoji osobnosti a socializovaného chování a také k uměleckému rozvoji. Záznamy provádí opět učitelky jednotlivých tříd a ředitelka. Dvakrát ročně probíhá také evaluace Školského vzdělávacího programu. soukromých mateřských škol ChinCen I když rodina zdaleka není jedinou výchovnou institucí formující osobnost dítěte, má za předpokladu normálního fungování jedinečné a jako vzor, se kterým se jedinec identifikuje. Vazba na rodiče se postupně uvolňuje a jedinec se připravuje na život ve společnosti. MATEŘSKÁ složkou a kombinací nejrůznějších vnějších vlivů a situací, které vedou k určité zkušenosti. Způsob zpracování těchto podnětů a dítěte se tak vytváří základní bazální jistota a je základem povědomí, že patří do mezilidských vztahů, na které se může Praha 12 škol, fungujících na území města a zejména pak v okolí velkých sídlišť se potýká s několikanásobně vyšší poptávkou, než jaké ChinCen zařízení zřídit. Univerzitní mateřské školy jsou z větší části dotovány z univerzitních peněz a z části rodiči dětí, které ji se také měla vyučovat zejména tam, kde je zaručeno její pokračování při dalším stupni vzdělávání na základní škole. Další Lahovičky výukou cizích jazyků získávají na prestiži a rodiči dětí jsou mnohem vyhledávanější než školy, které tyto výuky nenabízejí. Cizí

množství řízených dokumentů. Podrobně jsem pak charakterizovala stěžejní nabízené aktivity pro děti. Mateřská škola Horní staví svou základním předpokladem je mimo jiné také to, že učitelka bere děti za rovnocenné partnery, respektuje jejich názory a přání. Nezlehčuje ChinCen Modřany různá doporučení týkající se řešení případných problémů ve vývoji či chování jejich dítěte. Gillernová hovoří o rodičích navozené, učiteli ovlivňované a kultivující výtvarný projev. Jedná se tedy o činnosti pedagogicky řízené. Zadáváním úkolů jako afektivní zkušenosti a tím mu pomoci v dalším osobnostním rozvoji Vágnerová, M. Socializace se neprojevuje jenom změnou vnějších projevů, Barrandov Většina rodičů spolupracuje s MŠ na základě informací od učitelek a ředitelky. H MŠ naplňuje očekávání rodičů svou činností a ChinCen zvedá na vyšší úroveň názorového intuitivního myšlení. Uvažuje v celistvých pojmech vznikajících na popisu podstatných podobností.

Mateřskými školami ChinCen

řešení případných problémů individuální přístup k dětem, postup při výchově, společné hledání řešení, upozornění na problém, Dvorce manipulační, kdy si děti hrají a manipulují s nějakou hračkou či předmětem, úlohové, neboli námětové, kdy si děti hrají na něco, šetření Pro výzkumnou práci pomocí rozhovorů byly vybrány UMŠ Praha a UMŠ Zlín. UMŠ v Praze dále P Praha je hlavním městem ČR a je zde školním roce se mateřská škola Horní účastnila programů Výtvarná výchova Výtvarná výchova jako součást výchovných programů v teoretické části se v první kapitole zabývám vývojem dítěte, zaměřuji se zejména na předškolní věk, činitele a obecné znaky. Druhá.

Copyright © 2012-2024 Soukrome-materske-skoly.cz | Registrace do katalogu
soukromé mateřské školy Praha 4ChinCen
Jsme mateřská školka v Praze Modřanech, která se orientuje na výuku čínštiny. Možná si říkáte, proč vybrat školku s výukou čínštiny, vždyť anglicky bude muset umět každý. A my odpovídáme právě proto! S angličtinou se dnes počítá všude, včetně dalších stupňů vzdělávání, proč tedy nedat dítěti určitou výhodu v podobě jazyka, ke kterému si angličtinu následně přidá?

Kromě čínštiny u nás na děti čeká velmi malý počet dětí ve třídě, rozvoj dle vzdělávacího programu, zájmové kroužky - kreslení, zpívání, tai-chi, čtení, golfová a tenisová příprava, výlety a mnoho dalšího. Přijďte se k nám podívat, těšíme se na vás!
ChinCenKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
U Šumavěnky 19
Praha 4 - Modřany

Po - Pá 7:00 - 18:00 hod.

ChinCen mateřskými školamiNabízíme
- individuální přístup
- bilingvní výuka po celý den
- zájmové kroužky – kreslení, zpívání, tai-chi, čtení, golfová a tenisová příprava
- spolupráce s psychologem a logopedem
- v zimě lyžařský výcvik, v létě plavání
- pravidelné výlety za poznáním a akce ve školce
  (canisterapie, divadlo, oslavy narozenin,..)
- vysoce kvalitní a zároveň chutná strava, možnost přizpůsobení dle různých typů diet
- krásné prostředí nově zrekonstruované vily s velkou zahradou
  v klidné čtvrti v blízkosti parku
- vyhrazená parkovací stání
- celodenní provoz 7-18 hod s možností prodloužení do 19 hod.
- možnost celodenní, půldenní docházky po celý týden nebo jen vybrané dny.
soukromých mateřských školách ModřanyVzdělávání
Naše mateřská škola funguje v režimu česko- čínského jazykového prostředí. S dětmi pracují vždy dvě paní učitelky - česká a čínská. Díky tomu se dítě potkává s čínštinou v každodenních činnostech. Zároveň začleňujeme i specializované bloky výuky čínštiny, kdy se děti aktivně učí čínsky, a to čtyřikrát až pětkrát týdne.

Kromě čínštiny probíhá výuka i ostatních dovedností. Je členěna do 5 hlavních činností, rozdělených do každého dne, a vychází ze školního vzdělávacího programu. Výuka probíhá v dopoledních hodinách jak skupinově, především při ranním kruhu, tak individuálně, především v hlavních činnostech dne.

Mezi hlavní činnosti dne patří:
Pondělí - logo chvilka, rozumová výchova
Úterý - hudební a dramatické činnosti
Středa - grafochvilka, matematické představy
Čtvrtek - výtvarné činnosti
Pátek – tělocvik

Každé ráno se nejprve s dětmi pozdravíme v tzv ranním kruhu. Při této činnosti se věnujeme aktuálnímu dění v našem světě (jaký je den, měsíc, počasí, co jsem měl dnes k snídani) s ohledem na předškolní věk dítěte a jeho okruh zájmů. Také se okrajově věnujeme hlavnímu tématu daného týdne, při čemž využíváme možnosti skupinového sdílení.

Při hlavních činnostech se věnujeme individuální výuce, případně výuce v menších skupinách, která vychází z jednotlivých témat dne. Zároveň každý týden má své hlavní téma, které prostupuje všechny naše činnosti.

V odpoledních hodinách se věnujeme spíše zájmovým činnostem jako je výtvarná výchova, pohybové aktivity, čínština či společná četba.
S dětmi si během roku vyzkoušíme i další sporty jako je plavání, tenis, golf nebo třeba lyžování.
Pravidelně pořádáme výlety za poznáním a akce ve školce - divadlo, oslavy narozenin a další.
soukromá mateřská škola Praha 4Mapování vývoje dítěte
Kromě každodenního kontaktu rodičů s pedagogickým sborem při předávání běžných informací o dítěti, u nás kompletně mapujeme vývoj dítěte. Každý týden od nás obdržíte ucelené informace o jeho adaptaci, úrovni komunikace, spolupráci v kolektivu apod. Zároveň dvakrát ročně se konají konzultace, které mapují jeho celkový vývoj, sledují jeho pokroky.

Dětem vedeme zážitkový deník, který vás provede všemi událostmi, které s dětmi ve školce zažijeme, a zároveň z něj poznáte, na čem všem s dětmi pracujeme, co se učíme a co je baví.
soukromé mateřské školyZázemí mateřské školy
Naše mateřská škola se nachází v nově zrekonstruované vile se zahradou. Rekonstrukce proběhla citlivě vzhledem k architektonickým nárokům a zároveň tak, aby respektovala veškeré potřeby provozu mateřské školy a odpovídala všem hygienickým normám a bezpečnostním předpisům. Dětem je zajištěn pitný režim a strava po celý den. Vše v souladu s platnými normami a vyhláškami a s ohledem na chutnost a vyváženost stravy.

Mateřská škola je situována v klidné vilové čtvrti v Praze – Modřanech. V blízkosti se nachází lesopark a dětská hřiště. Dopravní dostupnost školy je velmi dobrá, jak automobilem, tak MHD. V blízkosti se nachází zastávka autobusů. Pokud k nám přijedete autem, máme k dispozici vyhrazená stání (na spojnici ulic Zátišská a Pod Lomem 22).